Arcade Archives NAVARONE
"NAVARONE" is a shooting game developed by NAMCO (Bandai Namco Entertainment Inc) that was in operation at arcades around 1980.
Take control of a fighter plane on a mission to destroy enemy targets of various sizes scattered across a peninsula.
When you take down a major target, all of the minor targets around it will be destroyed with it. You get a bigger bonus from taking out the targets with fewer shots, so aim carefully!