Arcade Archives NUMAN ATHLETICS
"NUMAN ATHLETICS" is an sports game released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment) in 1993.
Choose one of the four superhumans [Newman] and win a total of 8 types of competitions.
Each competition has a NEED value, and unless you exceed that record, you will not be able to clear the competition and move on to the next competition.