Arcade Archives PAC-MANIA
"PAC-MANIA" is an action game released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment) in 1987.
Seven years after the birth of PAC-MAN in 1980... Finally a sensational debut in 3D!
The glutton PAC-MAN jumped to dodge the chasing GHOSTS and continued to eat PAC-DOTS today.