Arcade Archives POOYAN
POOYAN is a shooting game released by KONAMI in 1982. One day in the woods, Mama Pig takes up a bow and arrow to save her POOYAN (her kidnapped children) from the wolves. Use the bow and arrow to pop the balloons the wolves are riding down on.