Arcade Archives Pettan Pyuu
"Pettan Pyuu" is an action game released by SUNSOFT in 1984. Take control of the character, "Pettan" and make use of the plates to wipe out bugs and solve the interdimensional maze. You will need to master 4 different types of plates, all with their own characteristics.