Arcade Archives RAINBOW ISLANDS
A sequel to BUBBLE BOBBLE in which Bubby and Bobby, having returned to their human form, travel the RAINBOW ISLANDS using their rainbow magic to rescue the villagers from the clutches of the Boss of Shadow.
Rainbows can be used in various ways, like attacking enemies or as platforms to jump on.