“ROUTE 16” is an action game released by SUN ELECTRONICS CORP in 1981.
Zoom around the city, dodging past enemies while collecting items to clear the game!
Use Search Mode to see the full city, and Zoom Mode to have a close up of the action. A truly unique experience!