“Rastan Saga II” is an action game released by TAITO in 1988.
A prequel to the original Rastan Saga, it tells the tale of how Rastan earned his name by saving the sacred land of Rastania.
Obtain various weapons and magic items in your battle against the wicked cult in your quest to protect the temple, Skyscraper.