Arcade Archives Solomon's Key
'Solomon's key' is an action game that was released from Tecmo in 1986. Players make full use of the 'magic' of the main character Dana to collect items in various stages and get the book called 'Solomon's key'. Unusual for a game in its time, an arcade and consumer version were both developed at the same time.