Arcade Archives Super Dodge Ball
Players compete with powerful teams of the world, to become a Super Dodge Ball team of the world.
In Japan, it was the second game with starring Technos Japan's video game character 'Kunio-kun', following 'Nekketsu Koha Kunio-kun' (the Japanese version of 'Renegade').