Arcade Archives TANK FORCE
"TANK FORCE" is a shooter released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment Inc.) in 1991. Take control of your own tank and defeat the enemies that attack your command center to clear each round. The game is over if MY TANK is destroyed. The key to victory is to select from the varied item panel situationally, using the bonus points, command center power-ups, and other items that appear in the game.