Arcade Archives THE LEGEND OF VALKYRIE
"VALKYRIE NO BŌKEN" features the popular VALKYRIE once again, for an even higher-power adventure!
"When the seeds of gold are watered by the northern spring, a miracle will spring forth in the doomed land"