Arcade Archives TUBE PANIC
"TUBE PANIC" is a shooting game released by Nichibutsu in 1984. It is considered to be the first game circuit board to have a 3D rotation function.
A mysterious tube net appears before the command ship Marcus as it cruises through space.
Use 360° turning to battle enemy ships hiding in the depths of each stage, and face off with the mother ship's fleet waiting at the end.