Arcade Archives The Genji and the Heike Clans
Players control the hero Taira no Kagekiyo on a mission to the capital city of Kamakura, to defeat the Demon Genji Clan's king Yoritomo.
The player will face attacks by Genji Clan soldiers like Yoshitsune and Benkei along the way to Kamakura. Defeat all challengers and gather the Three Sacred Treasures to defeat Yoritomo.