Arcade Archives VS. BASEBALL
"VS. BASEBALL" is a sports game released by Nintendo in 1984. Capturing the very essence of what makes baseball fun, the game has influenced many other baseball games made since. While somewhat simple, the game boasts many features such as pitch selection and base stealing.