Arcade Archives VS. SUPER XEVIOUS MYSTERY OF GUMP
Take control of the SOLVALOU, a cutting-edge fighter craft, and fight off the XEVIOUS forces to save humanity.
Solve the secret puzzle in each area to make your way to the enemy fortress where their leader GUMP lies in wait!