Arcade Archives VS. The Quest of Ki
" VS. The Quest of Ki " is an action game released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment) in 1988.
The objective of the game is to recover the BLUE CRYSTAL ROD that has been stolen by DRUAGA.
The main character, KI, is controlled to reach the top of the tower where monsters are roaming around.