Arcade Archives WARRIOR BLADE
Rastan the thief and his allies set out for Depon, at the ends of the earth, in search of the treasure said to hidden there.
This is the third game in the Rastan series, released in arcades as a two-screen cabinet, allowing for an enlarged play area and driving soundscapes to enhance this spectacular action adventure!