"WONDER MOMO" is an action game released by NAMCO(BANDAI NAMCO Entertainment Inc.) in 1987.
Control the hero, Momo, and take down the Warudemon Villain to keep the world at peace.
Ride the whirlwind to transform into WONDER MOMO and fight for your success as a costumed hero, using Wonder Rings and special moves!