Arcade Archives YOUKAI DOUCHUKI
"YOUKAI DOUCHUKI" is a side-scrolling action game released by NAMCO(Bandai Namco Entertainment Inc.) in 1987.
Players control "TAROSUKE", a mischievous, playful boy who always troubled his village with pranks.
Eventually, the gods took "TAROSUKE" to the Entry to Hell as punishment, leaving him to experience the terrifying world there.