Arcaea
Touch, hold, slide—and, for the first time ever, use the Joy-Con controllers to glide through the world of Arcaea. Feel the rhythm in a vast collection of songs now fully available on Nintendo Switch, and follow the fateful story of the girls lost in its world.
Each awakens without any memories in a barren, pale world of ruined buildings and dry oceans. Only the drifting, glass shard-like memories offer any sense of life in this world... but where will the memories lead them?