Archery Club
Shortbow - a quick, 30-second long round where your reflexes and fast aiming skills will be put to the test.
Longbow - a longer round with 3 shots for each of the players. The distance to the target will increase after each shot, so you’ll have to be mindful of gravity and wind!
Compoundbow - a more strategic round, where you’ll have to decide which targets to shoot. Those that guarantee better score may be way harder to hit, so decide carefully!
Each match is played as a Best Of 3 with those game types selected in random order. You’ll have to master all of them if you want to keep winning and climbing up in the ranks!