As the ice sheets melt away, the polar bears' route home becomes even more treacherous...
Arctictopia is a puzzle-solving game in the Arctic Ocean. Figure out routes and plan your moves to help mama polar bear find her cub on the melting ice.
・Immerse yourself in a hand-drawn, picture book-styled (but frigid!) North Pole and as you cross the Arctic Ocean.