Argol - Kronoss' Castle
Argol - Kronoss' Castle is a platformer action game largely inspired by 90s hits. Between gothic universe and mythological legends, it is decorated as it deserves with a rich and epic soundtrack to make you live an adventure in the purest arcade style.
To continue the experience, find the game's original soundtrack on all streaming platforms!