Armed to the Gears
Control a hacked Infantry-Class robot and turn one of these powerful war machines against its makers.
Control a fully armed Mech and fight through cyberpunk cities, military bases and industrial ruins. Capture and defend territories, build turrets and structures, and wage war against powerful enemies!