Arrest of a stone Buddha
As a professional killer you'll live through November 1976; when taking on enemies you're fast and lucky enough so you don't need to plan your actions too far. You kill with one shot and you never miss. When you run out of ammo you just throw a gun away. You can disarm any enemy and use any weapon; when it's time to get out you just use a vehicle nearby.