Ina was trapped, placed in perpetual slumber inside the Tower – where she dreamed. Suddenly and unknowingly, she is woken. Ina must now explore the Tower’s inner chambers in search of a way out and a reason for her imprisonment.
For this isn't a story about how Ina was saved. This is the story about how she discovered she could be so much more.
Ina's dreams shape reality while the Tower feeds. Hopes and imagination satiate its hunger. How are the two connected?
Ina was trapped for a reason, and her powers resonate with the spirits that inhabit the Tower. Use them to manipulate objects, solve puzzles, reveal hidden passages, and navigate the environment to find your way out.