Assault Android Cactus+
Experience an arcade style twin stick shooter set in a vivid sci fi universe. Junior Constable Cactus is outside her pay grade when she responds to a distress call and ends up stranded on a crippled space freighter under attack by its own robot workers.
With a draining battery mechanic instead of lives, Assault Android Cactus+ challenges you to think fast and shoot faster. Charge head first into an army of refitted robots, transforming stages and massive boss showdowns.