Assault Suit Leynos 2 Saturn Tribute
The 90s hardcore mecha game, exclusive to Japan until now! Assault Suit Leynos 2 is finally making its way to the West, following in the footsteps of Assault Suit Leynos and Assault Suit Valken. Now upgraded with new features and quality-of-life improvements. Suit up and start the assault... again!
The year is 2123 AD and the Xenes Federation is waging an all-out war against the neighboring Republic of Sanlar. Just one year after the outbreak of the conflict, Sanlar's forces find themselves outnumbered by the military might of the Xenesian army. To address this dire situation, the President of Sanlar issues a special order to the 12th Special Armoured Corps. Despite being comprised of troublemakers and delinquents, this unit, known commonly as the 12th Armoured, is renowned for overcoming even the most insurmountable odds.
Select your assault suit and arm yourself from a diverse arsenal as you navigate through 7 challenging stages. Tailor your suit's parameters to optimize your performance for success. Unlock more powerful weapons — including previously unattainable ones made available due to modern bug fixes. Experience how your armament choices influence your field of view, with the camera seamlessly zooming in and out. Whether you prefer auto or manual aiming, the choice is yours. Brace yourself for an escalating challenge, as the difficulty level adjusts to spawn increasingly formidable enemies. Are you ready to take on the ultimate test of skill and strategy?