Astro Duel Deluxe
Astro Duel Deluxe includes new features and gameplay created for Nintendo Switch!
Astro Duel Deluxe is a fun, frenetic same-screen local multiplayer party game for 1-6 players*!
Game rounds are quick, and defeat is sudden as you blast enemy ships, or run over your friends' shipless pilots. Hilarity ahead!