At Your Feet
Emma loves feet. Something about feet fascinates her. And what job could be more perfect for her than working part-time at a spa center doing pedicures?
Emma is quite happy with her life, but there is still one thing she'd like. Everyone needs love, after all. Things are going to change for Emma though, because three women are about to enter her life.
Three very different women that may be able to accept Emma for who she is and make her the happiest woman alive!