Atelier Arland series Deluxe Pack
First release in the Arland series. The main character Rorona must save her Atelier from being closed by the Kingdom. Using Synthesis, Exploration, and Battle, gain recognition for the Atelier and save it from being closed. See a variety of endings by obtaining a certain level of recognition in a set time period and by fulfilling certain conditions.
The second release in the Arland series. In a search for her missing mother, Totori tours the world of Arland as an adventurer accompanied by her friends. Use Synthesis, Explore, and Battle to fulfil requests, raise her rank as an adventurer and venture into brand new lands.
Third release in the Arland series. Princess of the small frontier country of Arls, Meruru plans to use alchemy to stimulate the growth of her small country. Use Synthesis, Explore, and Battle to increase the population within the time limit and boost the advancement of the kingdom.