Atelier Totori ~The Adventurer of Arland~ DX
The second release in the Arland series. In a search for her missing mother, Totori tours the world of Arland as an adventurer accompanied by her friends. Use Synthesis, Explore, and Battle to fulfil requests, raise her rank as an adventurer and venture into brand new lands.
In a search for her missing mother, Totori becomes an adventurer. To go to new worlds, Totori must accumulate adventurer points and continue to raise her rank as an adventurer. Earn points through a variety of ways including battle, exploration, and fulfilling Quests. Use those points to gain higher ranks, and continue your adventure in new worlds.
By making your way into new areas, you gradually find clues as to the whereabouts of Totori's mother. Another important element is forming firm bonds with your friends you adventure with.