Athanasy
Josiah Kaviani, a young mathematician and statistician, starts his journey in this underground maze of cramped streets. He is talented and intelligent, but he has one terrible drawback – he is unbearably alone.
But soon, Josiah will have a fateful encounter that will turn his whole life and make him break the shell he used to live in. A meeting with someone or, perhaps, something that is hidden in such depths that even the horrific City cannot reach them. Something so secret that the very knowledge of it can be deadly. Something truly monstrous.