Atomic Heist
It has been nearly six years since the end of the Delotian wars. Our first war… our first contact, with an alien race. We thought the Delotians were coming to annihilate us. We later learned they were running away from the real threat. For eighteen generations the Delotians were hunted by the Rhaokyns. Everything they knew, everything they were had been lost or destroyed. The Delotians travelled through subspace to remote parts of the galaxy to hide from their hunters. Luck brought them to our backyard. They wanted help. They needed help. We didn't listen.
But that war is over. We are stitching together what threads of friendship we can. The Rhaokyns have found them again and now they have found us.