Save the world from entitlement.
Defend your city to your last breath in this zany, rambunctious roguelite shoot 'em up. An evil alien pathogen has mutated four spoiled women and turned them into cyborgs with massive robot armies. It's up to you to cancel them forever!
Fight hordes of evil Karen minions, from expired coupon launchers to angry coffee cups across six different environments.