Auralux: Constellations
Every choice matters, and the only path to victory is through clever strategy. Auralux: Constellations features a slow, graceful feel, easy to learn mechanics and vibrant minimalistic graphics - all pulsing to the rhythm of ambient music. This game is designed to provide a relaxing, cerebral experience that will challenge even the most experienced RTS fans.
Auralux: Constellations is the long-awaited sequel to Auralux, the critically acclaimed mobile Real Time Strategy game. Start with a single planet. Then upgrade, expand, and attack until you’ve conquered the entire system. Now with Auralux: Constellations, for the first time you can play against your friends in online multiplayer games.
Featuring gameplay constellations with one new feature at a time, Auralux: Constellations is a real-­time strategy game that distills the RTS genre to its essential elements. Explore new gameplay possibilities: what happens if you take these basic rules and add fog-­of-­war? What if the planets moved? What if you had wormholes connecting distant parts of the map? You can replay the game to near ­infinity.