Game Features
AvoRa and Avoln live on AvoPlanet, a peaceful garden planet. They love each other, but sometimes they argue or do stupid things that hurt. The game starts with a peaceful view of the world breaks when we see the two Avos angry at each other.AvoRa walks stomps away to be alone – and very sad. Then AvoLn unfortunately gets kidnapped by stranger in spaceship where AvoRa starts his journey to search and free his true love.