Awesome Platformers Bundle (5 in 1)
Your destination is on the outskirts of the stellar system, where a hundred years conflict created a unique situation: the small remaining parts of the two fighting planets had to be stitched together to create a surviving larger one. Welcome to the Stitched-Together Planet!
Both populations agreed on one condition that should never be broken: nobody can cross the border that separates them. But what exactly happens if someone breaks the rule? That’s what you will find out!
Steampunk Tower 2 is a unique tower defense game set in the alternative Steampunk universe.
There is a dragged-out world war with the enemy never seen before. Lord Bingham is coming back to the world arena and he needs a skilled commander.
There is a secret base hidden in the mountains of Spain, with ginormous aircraft Carrier transporting the Battle Tower under your authority and also a team of specialists who execute special assignments.
You are an elite battle cyborg who is sent in to investigate a series of anomalies on a mysterious island. The merciless and powerful alien known only as the 'Xirxul life form' has been awakened by unwitting scientists and now: all humanity is in danger! Shoot, run and jump through 7 levels filled with endless hordes of biological monsters and some of the fiercest boss fights in any title. Destroy everything that moves on this island, because if it moves- it kills!
Play as the adorable witches Praline and Vanille who can only rely on their magic ladders, unique abilities and power-ups to claim the sweets they deserve!
Brave the danger of 50+ levels in 5+ unique worlds all by yourself or in cooperation with another player.
The party needs to grow? No problem, challenge the two antagonists Anis and Reglisse in a spectacular Versus mode for up to four players.
Swaps and Traps is a fun game, which will challenge your platformer skills as well as your eyes and necks. As you collect a key in a scene, you also trigger the main trap of the game. Portions of your screen will swap, turn and even flip horizontally and vertically to give you one unique adventure.