Axis Football 2024
Axis American Football 2024 features fluid simulation gameplay, endless customization, and the industry's best franchise mode.
New league sizes available. American-style leagues: 32, 24, 16, and 8 teams. Tier-style leagues: (36, 30, 24, and 18 teams)
Team Activity Menu that tracks all signings, drafts, trades, contract extensions, and releases for all teams across the league.
A notification at the top of the franchise dashboard will now appear whenever there are unsaved changes to a user’s franchise.
The schedule generator has been rewritten to produce more consistent and league-appropriate schedules.
Players that were injured in positions that are considered secondary starters (WR4, WR5, TE2, etc.) will no longer incorrectly make their way onto the field.