Azure Reflections
Now on the Nintendo Switch: A side-scrolling bullet hell fangame based on one of the hottest shooting game series to come out of Japan, the Touhou Project!
Enemies come at you from all directions with relentless hails of bullets! Fight back with a well-timed Danmaku Rush to tear your way through bullets and enemies alike!
Not that great at bullet hell games? That's okay! We've got you covered with a Practice Mode that lets you practice boss fights, and a Tutorial Mode that holds your hand and walks you through the basics of how to play a bullet hell shooting game.