BANCHOU TACTICS
For several years of conflicts, there were bloody struggles between three high schools around this area (somewhere in Japan). This madness played by the three schools: Sakae High School, Nakamura Technical High School and Minato High School. They engaged in many fierce battles with the aim to show who’s boss in this town.
When Kitagawa Seiichi, the demon king of Minato High School just graduated last year, all the balance of three power came to doubt once again.