BEASTWATCH: Meat & Mayhem
Plunge into an unimaginable macabre nightmare in Beastwatch, a terrifying first-person shooter that immerses you in the heart of darkness. On your first shift as a security guard at a shadowy slaughterhouse, you expected a quiet night, but blood spills, and hidden horrors emerge as the animals take a sinister turn.