BIG BALL SPORTS
This game contains 6 popular sports: soccer, volleyball, dodgeball, kickball, tennis, and golf!
This oversized ball offers players unpredictable and wild moments, making gameplay even more fun and challenging!
Experience the fun and thrill of volleyball by sending a large ball flying over the net to your opponent.
A fusion of baseball and soccer, enjoy a new sports experience kicking a big ball.