BIG BANG PRO WRESTLING
It's about to pop off! Muscle-bound wrestlers take the stage for a bombastic all-out brawl! Easy controls allow you to pull off sick and devastating special moves from the push of a button!
'-10 fighters to choose from including fledging newbies, masked wrestlers, and hulking heavyweights! The ring is calling you!