Once you set the angle and impact position on your cue ball, just adjust your power, pull back, and thrust the Joy-Con to make your shot! The HD rumble will make it feel like you're really hitting that cue ball!
You can change any time between the advantageous overhead view, or the immersive first-person view. You can even adjust the aiming guide to suit your skill level.
Once you get the hang of it, you'll be performing curve shots, follow shots, and draw shots with ease!
Includes the three most popular billiard games and one original game. 9 Ball, 8 Ball, Rotation, and Basic Game for a total of four game modes!
Get a sense of achievement in the single player Tournament Mode! Enter billiards tournaments in different countries all over the world!
Complete with the ability to play head-to-head on a single Nintendo Switch! Compatible with three game types. Whether on a big TV screen or in tabletop mode, you can enjoy this realistic, 3D billiards game anytime, anywhere, and with anyone!