BIRFIA
BIRFIA is a couch fighting game where you battle with friends as one of the wobbly birdies inside an unfinished comic book. On top of an old apartment in Brooklyn, NY, you are going to punch (/throw/bomb/...) your opponents off the arena in various creative and risky ways to ensure your team (or yourself) is among the top BIRFIAs!