BOSSGARD
WHO’S THE BOSS? It’s finally you! One big, bad, player-controlled Boss goes against a team of Vikings, each with special abilities. Enter BOSSGARD, a hectic 1v2, 1v3, up to 1v5 bossfight multiplayer game in which you get to crush your friends as THE BOSS.