BQM -BlockQuest Maker-
BQM enables you to create your very own dungeon RPG, packed with puzzles and traps. Secret doors, falling rocks, strong mobs – challenge them all and level up.
With simple controls of “construct” and “connect”, it’s easy like playing with blocks.
But do not fret my friend. If you don’t feel like creating is your cup of tea, you can focus only on playing dungeons made by other users.
Let’s battle players around the world and their instant death dungeons. All kinds of mazes await you. Use items like bombs, arrows or magic wands and reveal all secrets.
It’s your turn to make dungeon and embarrass others. At your disposal is Dungeon Editor - create original dungeon and test players around the world. Everything depends on you! Fix the entrance fee and set your eyes on becoming most popular creator. Become wealthy!
NINTENDO SWITCH version of game comes with plenty of built-in dungeons in Challenge Mode as well as new feature of sharing private dungeons with nearby friends.