BROK the InvestiGator
In a futuristic "light cyberpunk" world where animals have replaced humans, privileged citizens live under a protective dome from the ambient air pollution while others struggle to make a living on the outside.
Brok, a private detective and former boxer, lives with Graff, the son of his deceased wife. Although he could never elucidate her accident, recent events may shed some light on an even more tragic outcome... one that may be linked to their own existence.
Will they be able to withstand the threats of this corrupted world and face their own destiny?